Tankar

Svårt att sova. Huvudet fullt av tankar.

Tanke 1- när ska vi Inom Sveriges drillsport få ett domarsystem & poäng system som är tro värdigt, logiskt, opartiskt & förståeligt?

Tanke 2 - varför kan folk som vill kalla sig för fotbollsfans, inte bete sig
Som fotbolls fans bör? Svar: de är inga riktig fotbollsfans, utan bara ett handfulls packe idioter som förstör!

Tanke 3 - varför ska man rösta i
Nästa års val, när känslan säger att oavsett parti eller färg du röstar på , så sker de ytterst få om än några förändringar? Massa löften & ingen verklighet!

Tanke 4 - varför finns det ens bedömnings sporter?

Tanke 5 - hur ska man göra för att bota sin besluts ångest över de mesta här i livet?

Undra om jag kan sova nu?...


Kommentarer
Postat av: En som är bäst i världen. På riktigt!

Kloka tankar, och jag gillar dina fantasier! Haha! Somnade du? Kram

2013-05-28 @ 07:44:10
Postat av: Julia

Jo till slut kom John blund förbi även mig, Dock inte så mycket klokare! Så nu ligger jag här ikväll igen, Kanske & förhoppningsvis så kommer John blund lite tidigare idag, om
Inte så kan jag ju fortsätta grubbla..

2013-05-28 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0