Ursäkta men vad är det jag ska förstå?

Min sanning har börjats att befarats!
Jag fattar verkligen ingenting.
De är liksom som om man skulle läsa omblkao ckdir kgodn, vem förstår det liksom?

Nu ska jag inte ropa hej än! Eller ja liksom alltså, det har bara gått en dag. En dag av 6 veckor.
& jag fattar faktiskt inte.
De känns ofta så ointressant till på köpet. Vilket inte gör det hela enklare.

Värst är böckerna. De där böckerna som ska hopa sig och tydligt finnas med.

Återigen väcks tanken, är Jag för outbildad, för ung & för dum för högskolan i Borås? Nja, kanske inte där som skon klämmer.

Så återigen, vetenskaps teori, vad är det?
En teori av vetenskap? Skap teori à la vete? En mix av allt? Ett dumt begrepp? Hur ska jag använda det?
Det är liksom bara grunden, och början!
De kommer bli värre, hör här på andra begrepp som dagen erbjöd, positivism, hermenutik & epistemonologi???!!!

Jag tycker mer att begrepp som språk utveckling ,pedagogiska blöjbyte, stimulerande lekmiljö & kreativa föräldrarmöten låter som mitt område...

Men som är finns Fia! Fia är en klippa, även om hon inte heller förstår.
För då känns inte ensamheten över att inte heller alltid förstå så jobbig.
Idag var det jag, hon & reflektions dokumentet. & trots våra brister av förståelse så skapades nästan 2 sidor text 😃
Man kan dock fundera på vad de står på dem...

Nya tag imorgon, förhoppningsvis lite klokare och en dag med nya möjligheter!
Som vår käre Gunde svan alltid säger:
Ingenting är omöjligt ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0