Skola, skola!

En vecka av pm- skrivande börjar se sitt slut! Pm,pm & pm, det som kretsat i hjärnan de senaste. Jag måste få skriva att vi är grymt bra jag & Sofia. Kanske inte de bästa inom alla områden gällande skrivandet av pm men ändå grymt bra för att vi snart sytt ihop kursen som varit på språket kinesiska typ. Vi har gjort de på vårt eget sätt , vilket är viktigt att minnas! Jag vill oxå tacka min
Myskläder som gjort skrivandet mycket mysigare 😉

Imorgon, pm, vad annars? Lite skvätt av drill, de är väll alltid bra? Och sen ett välförtjänt Resturang besök på Babel med Fia, Lova & Anna!

Så till sist, en bild på mina nyaste vänner! De som tillsammans med de två små mössen som bor i buskarna, tjuvar maten jag ger till fåglarna!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Lova

haha, när du skrev "mina nyaste vänner" trodde jag det skulle vara en bild på mig o anna från babbel... ;)

2013-04-04 @ 23:11:38
URL: http://mvhlova.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0