Hissa & dissa

Så var det läge för en litet hissa och dissa inlägg!

Jag hissar:
Jonas Gardell, för att han är som han är!

Kronprinsessan Victoria, för att hon valde att dela ut pris på Qx galan. Hon moderniserar Sveriges kungahus!

Zlatan, som person för att han är en komiker!

Min egen födelsedag, för att jag inbillar Mig att jag blivit klokare under mitt levnads år 22, de är alltid skoj att tro!

Dissa!

Zlatan, som lagspelare, han står vid mittlinjen och jobbar inte hem speciellt mycket, lagom schysst!

Min födelsedag, för att de inte känns som om att jag ska fylla år.

Skolan, för att kursen är tråkig eller mer svår kanske!

De var allt för idag!
Skep & hoj 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0