V 46!

Jag hade praktik förra tisdagen.
På onsdagen var allt som vanligt.
På torsdagen sov jag dåligt och vaknade & var trött & frysen hela dagen, en konstig känsla i kroppen.
I fredags hade jag praktik, hade knappt sovit på natten, hade halsont, konstigt ont i kroppen & frös konstant.
Natten mellan fredag & lördag var mycket dålig!
Igår var jag frysen med halsont & täppt näsa.
Idag har jag mest varit frysen, trött & lite täppt näsa.
Tror jag fått en konstig förkylning , som i börja var oroväckande lik influensa tecken...
Hoppas det vänder, vilket det känns som om det börjar kanske göra!

I fredags vilade jag efter praktiken, tog en Ipren och var med Nils hos Erika & Richard! Tack för god mat & en trevlig kväll :)
Idag hade jag och Nils en mysig förmiddag med filmen : chockpitt , mycket mycket skojig ;) sen såg vi en repris av Robins som hade Gina & look som gäster, humor :)


Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0