Och dagarna de gick...

Nyss måndag som blev till torsdag kväll.
När man skriver en plan för veckan måste man även utvärdera, även om
Alla dagarna inte upplevts än.!
Såå... Hm...

Måndag: redovisningen gick ok, och belöningen med lunchen var mycket god och roligt sällskap. Lova var/ är trevlig :)

Tisdag: adventsmyset med Erika & Ellen! Skojigt, mysigt, nyttigt och bra! Delar av Resultat publiceras kanske...

Onsdag: tentan gick som mellanmjölk, kanske inte Max poäng men inte minimum om jag ska lita på magkänslan!
Mammas födelsedag, trevlig, god lunch på bara & ett kalas som dock blev lite komplicerat då vattnet i vårt hus gick på strejk! Lärdom: livet utan vatten är svårt & komplicerat!

Torsdag: en rätt lugn och lite mysig dag på praktiken. Nu är alla dagar gjorda för denna termin. Dock lite behövlig paus och mellamål på alideberg före träningen. Och träningen, nja det var verkligen inte min tränare dag idag... Jag & tjejerna blev inte riktigt ett, så att säga!

Så dessa dagar bara flög förbi, kanske för att jag hade så mycket trevligt att uppleva mestadels.

Nu längtar jag efter juleri myset, en välbehövlig kväll med min fin finaste vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0