1/11-2012

Jag vill bara skriva av mig att det är tur att jag hållt mig sysselsatt hela dagen hittills för vid minsta lilla paus, som nu så vänder sig magen typ ut och in, pulsen går upp och tankarna far runt!

Om ife tappar alla 3 poäng ikväll, samtidigt som MFF och kanske häcken typ vinner, blir de hemskt!

Drömmer är att vi krossar Mjällby, MFF tappar poäng mot Örebro och AIK slår häcken...
Men alltså, hur det än går så är det super nervöst! Hur det än blir finns ändå små chanser på söndag att allt ändras.

Så mitt mål får väll vara att hålla mig igång/ sysselsatt alla vaken tid fram tills söndag kl 17. Och då hoppas att jag kan dansa, skrika och jubla loss i en guldfest!

Det värsta är att Mjällby är svåra för oss att möta på bortaplan, och MFF möter Örebro som redan åkt ur och inte har något att spela för! Risk för att resultaten blir fel...

Jag kan inte mer än att vända mig till högre makter:

Jesus älskar alla fansen, alla fansen från Borås! Bara du är gul & svart, älskar Jesus dig i natt! Jesus älskar alla fansen från Borås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0