Trött

Att ha praktik är super duper mega skoj, nackdelen är att man blir trött! Mina ögon går i kors, så sängen väntar inbjudande på mig. Tur att man inte börjar 06:30 varje dag ;)

Har inte varit på humör ikväll. Irriterad. Mitt motto, gör saker själv istället för att försöka samspela med andra, bevisar sig verkligen! Blir trött, och att uttrycka sig osmart är något som sätter sig hos mig.

Imorgon torsdag, inte skoj.

För att skriva det jag ofta tänker:

Jag undrar vilka som gör samhället så dumt?
Först bror.
Nu mor.
Varför är man inte rädda om sina medborgare?

Sommar 2012, vad ska de bli av?

Till slut:
Dagens citat av min handledare.

" Om du går förbi en affär som säljer tålamod, KÖP DET!!"
Detta tips fick jag eftersom vi hade många starka viljor bland alla söta barn idag när vi var i skogen.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0