Den 20 juli

Så har vi kväll fredagen den 20 juli, och som alla borde veta så är det Margareta dagen, och jag, min moster och blivande svägerska har namnsdag! Tänk vilken grymt bra dag :) Har firat med att baka en gooood kaka à la Jeanette som jag kallar den, mums :) Imorgon ska jag, Nils och lilla mamma på dags utflykt till Varberg, spännande! Vi ska äta glass på 3 toppar, åka in till stan och till fästningen, mysigt! I förra veckan var jag på hoffsnäs och hade picknick med en kär vän, kan starkt rekommendera ett besök dit, mysigt och vackert! På söndag är det match, en viktigt sådan! Efter ett par tunga matcher efter em uppehållet behöver di gule allt stöd de kan få, och publiken brukar kallas den 12 spelaren, så jag hoppas att många boråsare sluter upp på söndag och stöttar för en fortsatt spännande höst med guldkamp! Till sist, de ska bli skoj att tröga syster yster igen :) Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0