Vardag

Nu är man back to buisnes igen!
Vardagen har kommit, och jag tror nästan jag gillar det.
Jul, nyår och 13-helg...
Har inte varit på humör för något skrivande.
Veckan som kommer innehåller:¨
Fikadejt
Staden besök
Ventilering på stort arbete / Skola
Massa spännande drill både planer och i verkligehet
Egen träning / Indoor walking premiär!
Och säkert en andra massa saker som inte ryms i min hjärna just nu..
Och till slut, en helt vanlig, hederlig helg.
Undra vad den ska bjuda på?!

Kram till alla där ute i världen!

Kommentarer
Postat av: Hon dära som du ska indoor walka med

Jag ser fram emot premiären! =) Hoppas det är något för oss! <3

2012-01-10 @ 12:03:50
URL: http://ettminneblottavjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0