Kväll en torsdag i januari...

Vad ska man då skriva på här?

Kanske, många bäckar små? Ett uttryck jag använt mig mycket av denna vecka.

Eller lite demokrati, deliberativ och inflytande! Någon som fattar, ne inte jag heller! Men har ändå lyckats prestera ett helt paper om detta idag, det ni ;)

Kanske lite drill, lite knalledrill och lite drill? Bara för att det är ett spännande ord som fyller mitt liv just nu!

Eller varför inte brist på tränig? För att jag borde röra på mig mer.

Helgen då? Jo den bjuder på extra drillträning, lite kalas för sin "svärfar" och kanske lite lugn & ro!

Fotboll får också stå med, för att jag längtar till premiären, fotbollsnerverna rycker inne i kroppen.

Om någon vecka och lite till ska man fylla Ivar 22, tvåa, tvåa! Alltså lite äldre och mycket mer klok... ( man kan ju hoppas på de sista)

Till sist, säng.
Bara för att den är Underbart skön att ligga i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0