Upp & ner, ner & upp och sen lite uppner/nerupp

Torsdagkväll.
Puh!
Uppner nerupp
Vad svamlar jag om?
Min syster undra om jag var hög förut haha ;)
Det är jag inte.
Mer övertrött.
Torsdag som bestått av bergodalbana.
Sov dåligt, mådde illa.
Resultat av det = dålig dag iskolan.
Hjälpte mamma med stegen till sotaren före jag skulle åka till skolan, som tack fick jag 2 snöras på mig från taket vilket gjorde mig blöt och sur!
Trots att det började fint på morgonenkvisten p.g.a alla grattis på namnsdags sms som trilla in.
Seg låång skoldag.
Körde sedan vän + sambo till tåget.
Pratat med mor i mobiltelefonen.
Hon minndes som vanligt inte riktigt min namnsdag.
Hon kläcker ur sig att vi dagen till ära ska äta äggsås och kokt fisk!!
HALLÅ, Liksom?!?!
De som känner mig vet att fisk är blä, & kokt fisk, det är så blä blä blä så jag vet inte vad.
Jag frågade om hon skämtade de gjorde hon inte.
Jag höll på att deppa samman i bilen hem. Varför åker alla på semester utom jag liksom? Varför ska jag åka hem och äta någon kokt fisk?!
Jag åkte mot Fristad.
Sen ringde jag roma och beställde en kebabrulle.
Varför orka bry sig, jag behövde den =D
Stannade på city och köpte goa frallor till kvällen oxå. De hade mamma sagt att jag kunde göra som namnsdagspresent.
Påväg hem höll jag på att kana ner i diket, denna jävla is/regn snö som kommer från den gråa himlen...
Varför liksom?
Kom hem.
Åt, vilket gjorde mig lite gladare.
Hamnade i en diskussion med mamma. Hon berättade att de som gräver upp halva trädgården och fixar om vårt avlopp, inte kommer att kunna gräva igen hålen så att de blir fint igen förän typ i April då kärlen släppt!!
Då blev jag arg.
Men mamma försvarade gubbarna!
Efter denna diskussion där vi vara lite oense, vände humöret och hela kvällen rensade jag saker ur mina kartonger i källaren.
Resultat= När jag flyttar hemifrån kommer jag ha 100 koppar & muggar, och mina små sparade barnkläder var faktiskt söta!
Sen däckade jag i soffan & åt fralla.
Nu är denna uppner och nerupp dag slut.
Jag är inte påverkad.
Nokomatti!

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, detta inlägget gjorde iaf mig glad. du är lite tokig! :) men jag tycker om dig ändå. kraaaaaaaam

2012-02-17 @ 00:47:36
URL: http://ellenheiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0