I väntans tider ;)

I väntans tider alltså!

I väntan på vadå kan man undra...

På att imorgon fylla 22 år klok.

På att arrangera knalledrill på lördag.

På att en av personerna som bor i den lägenhet där jag befinnner mig ska komma och underhålla mig.
Underhållning i form av planering! ( förhoppningsvis lite bulle & kaffe också, de hör liksom till)

På att förstå hur jag kunde bli så som jag blev.
Jag är lite konstig och jag har mina konstiga saker för mig även vid en ålder av snart 22 år.
MEN MEN MEN...
Jag som litet barn ( har börjat kolla in filmer från bardommen) är helt helt helt knäpp!
Jag såg ut som ett hippiebarn med kläder som inte hörde till modet direkt.
Mitt hår var klippt som en kille.
Jag kunde inte säga r och språket i övrigt var inte hörbart
Jag typ skrek helatiden, alltså min röst var så ljus så att det lät gällt så fort jag skulle göra mig hörd. (kanske var det för att  jag skulle lyckas överrösta mina två äldre syskon)
Och till sist, jag hade konstiga ryck. Jag gjorde jämt en massa shower, som bestod av att hoppa omkring som om jag vore knäpp!
Hur kunde jag då, ändå bli såpass normal som jag är idag?!

Så vad kommer då hända under mitt kommande levandsår?
Det är ju ingen som vet direkt, det man kan vara säker på är att de kommer vara vinter, vår, sommar och höst!
det kommer iallafall att kallas årstider även om vädret brukar busa lite med oss!
Skönt att något är sig likt iaf =)

Nu är de dags att vila förmiddag, man måste göra det för att orka när man är 21 år och 364 dagar.

Grattis till mig själv i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0