Pyssel

I måndags fixade jag en början på mitt lilla vinter landskap i fönstret!

Imorgon ska jag baka de sista pepparkakorna, göra en mjuk pepparkaka & fixa några stora pepparkakshjärtan, gillar att advents pyssla 😃

För övrigt var det med glädje jag kom hem och såg, kände, hörde och smakade att vi äntligen fått tillbaka vårt vatten här hemma. Efter 6 dagar utan, var de verkligen behövligt & våra toaletter hade börjat lukta mindre gott...

Snön faller utanför och jag älskar den!!!
Förutom när man måste ut i trafiken, det är inte lätt direkt.⛄


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill också ha gran!!

2012-12-06 @ 15:29:00
Postat av: Julia

Öh? Men vart är min gran haha?!

2012-12-06 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0