Veckan som gått...

Veckan har bestått av en ny kursstart i skolan, DLB= det lärande barnet, kommer bli mycket spännande!
Det har bl.a också varit ett styrelsemöte och ett ledarmöte som stått på schemat!
Jag har varit typ hungrig hela veckan, sovit kasst på nätterna och frusit varje dag!
Kanske börjar det bli höst på riktigt?
Jag tror min kropp har demostrerat mot det...
Helgen då?
Ja den ska bestå av att samla in pengar till Världens Barn! Fristad för Världens barn kallas projektet. Imorgon kan man lära sig drilla endast för 5 kr, oavkortat till Världens barn! Känns bra att biddraga till välgörenhet.
Nu blir det nog en varm dusch, förhoppningsvis gör den mig lite varmare och mindre trött!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0