Min knäppa familj

Reseinformation för Kenya!

Ökad omfattning av terrorhot
 
Omfattningen av terrorhot mot Kenya har ökat och bör tas på stort allvar. Såväl kenyanska institutioner, som platser där turister och västerlänningar uppehåller sig, skulle kunna vara mål för attentat. Hoten är kopplade till utvecklingen i Somalia. Försiktighet bör iakttas, t.ex. vad gäller besök i köpcentra.
 
Svenskar uppmanas hålla sig informerade om händelseutvecklingen i landet genom radio, TV, ambassadens hemsida och andra tillgängliga informationskanaler.

Trots detta ska min mor, storebror och hans sambo sätta sig på ett plan dit ner imorgon, för att hälsa på min syster yster.
Jag hade aldrig åkt dit ner, och hade jag varit min syster hade jag kommmit hem direkt!
Nu lämnar de mig här i Sverige jätte orlig i flera dagar!
Men, jag är jag, och jag kan inte påverka andras människors beslut.


Kommentarer
Postat av: Medina

Hejsan stahre:))) vad roligt att du skaffat dig en blogg ja var faktiskt inne å skrev ett meddelande när du precis hade börjat skriva i din blogg men vet inte riktigt om du fick den? Hoppas allt e bra me dig å hoppas allt går bra för familjen nere i Kenya var inte orolig. Saknar dig mycket Julia vi får ta å fika innan jul det brukar vi hinna med eller hur :)) en stoor kram från mig till dig <3

2011-11-02 @ 13:13:41
Postat av: Julia

Hej Medina! Vad roligt att du hitta min blogg. Nu kan du & Matilda följa mitt liv här, istället för att tjata om facebook ;) tror dock inte att jag fick ditt första meddelande, men det var superskoj att du kommenterat nu! Har du mkt i december eller ska vi planera in en fika? Kram på dig!

2011-11-08 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0