Lösning på problemet...

Hur gör man för att bli glad igen?

Jo, jag fick en ideé...
Jag tog upp min mobil...
Jag ringde min mor...
Och bad henne handla...
Något jag längtat efter sedan i sommras...
Nämligen....



Och...
Det smakade kanon!!

Så vad spelar det för roll, oktober eller augusti?
Det smakar alldeles utmärkt en mörk torsdagskväll i oktober sådär vid halv tio tiden!
Så satt vi där jag och mamma i vårat kräftmys i över en timme.
Mätt blev man inte direkt, men
Det hjälpte!
Nu sitter jag här & ler för mig själv.
Varför ska man alltid bara prata om saker man vill äta eller testa på, men aldrig få tummen ur?
Så nu är det gjort, årets kräftskörd, godare medecin får man leta efter!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ser gott ut! Fast jag gillar inte skaldjur jättemycket men det ser så gott ut så jag önskar ibland att det va godare...

2011-10-14 @ 16:36:15
URL: http://ettminneblottavjorden.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är jättegott, du kommer att förstå det när du blir lika gamal och klok som jag ;)

2011-10-14 @ 17:21:25
URL: http://enblandningavgultochsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0