Åter till det normala!

Så, var man tillbaka i sitt hus igen...
De senast 1 & halv veckan har jag varit på resande fot, bott i stan och i Sparkör. Det har varit spännande dagar, fast att bo på fler ställen än ett samtidigt, är inget jag vill göra en längre tid. Man kan säga som såhär: Borta bra, men hemma bäst!
Men vad hände då under den spännande veckan?
- Jag hann med att gå på bio med min pojkvän. Det var vi och de lite äldre människorna, men filmen vi såg var roande, så därför är de inget fel med de;)
- Jag hann med att äta god korvstronganoff, och lite för mycket bakverk före träning, vilket resulterade i illamående. Jag skyller detta på hon som bjöd mig haha;)
- Sen hann jag med en "spökig" fikastund på cafe bakgården. Var där med en vän från barnsben och upplevde skakande rutor och gnisslande dörrar, skumt!
- Sen hann jag md en roadtripp upp till Lidköping för att inhandla tyg till dräkter. Det var en fin resa det. Jag, min vännina/drill kompanjon , 2 drillisar och fru sömerska åkte först upp, sen var vi jäääättelänge inne i AG-s textil butik, sen åkte vi hem. NEJ, vänta vi körde på lite sightsing ( läs körde fel) till Grästorp, för att sen köra hem mot Fristad igen! Det var fint det.

För att nämna något om framtiden:
Kommande 4 veckor tillbringas på Sjöboskolan, där terminens praktik äger rum. I en förskole-klass. Det kommer minst sagt vara spännnade 4 veckor som ligger framför mig, och ingen vet hur de kommer sluta!

Nu ska jag laga kyckling med ris & svampsås!

Kommentarer
Postat av: Hon dendära som du aldrig träffar

Litet hus vid skogens slut

Liten mulle tittar ut

Räven skuttar fram så fort

Saknat mullens lort



Hjälp, ack hjälp, ack, hjälp nu mig

Annars hittar jag aldrig hem

Kom, ja kom I stugan in

Hemma trivs jag bäst!

2011-11-09 @ 22:28:04
Postat av: SkogsMulle

Haha haha =D det var ju grymt bra skrivit!

2011-11-10 @ 12:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0