Är jag trög?

Jaha, så har vi paserat en tisdag igen.
Jag gillar inte tisdagar.
De brukar ofta vara sega och tråkiga.
Idag har varit en krånglig tisdag, då mycket gått lite fel.
Efter en trevligt träningspass på friskis, skulle jag få duscha hemma hos en vännina.
Detta för att vattnet här hemma, inte riktigt vill fungera!
Min väninna har ett badkar
Efter det att jag fått förklarat att duschen i badkaret är inställt så att vattnet kommer ur duchen och inte ur kranen, hoppade jag glad in i duchen och började ducha!
När jag sedan skulle sätta på vattnet efter att ha schamponerat mig, kom vattnet enbart ur kranen och inte ur duchen.
Alltså rann vattnet ner i badkaret och inte ur duchen som jag ville.
Hmm, konstigt!
Jag började trycka/ vrida på de 2 saker som fanns att vrida/trycka på, men utan att lyckas få igång vattnet i duchen igen.
Till slut inser jag att det bara är att dra handduken om sig, kliva ur badkaret med håret fullt av schampo och ropa på lite hjälp!
I efterhand måste jag verkligen fundera på om jag är trög?!
Det var bevisligen inte jättesvårt att få vattnet i duchen igen...
Och min kära vännina, tack för duchen, den gjorde mig till en helt ny människa!


Kommentarer
Postat av: Väninnan

Hahaha, skönt att de finns fler än jag som är lite tröga ibland! ;)

2011-12-07 @ 12:04:34
URL: http://ettminneblottavjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0