2 advent!

Jag älskar när man får tända alla fina ljus, speciellt de i adventsljusstaken för då kryper julen närmare och närmare.

I veckan som gått har jag lyckats avverka 2 födelsedagar, fast avverka kanske lät lite fel, så låt mig mer säga att jag firat 2 födelsedagar. Först mammas i måndags och sen Nils i fredags, mycket trevliga tillställningar!

Praktiken är nu också avklarad, nu väntar en vecka med redovisningsförberedelser, för  att i slutet av veckan ha gruppredovisning på temaarbetet vi gjort... Det kan bli lite hur som helst det där arbetet ;)

Idag fick jag också en ny telefon, en iphone 4. Kan dock inte använda den förän det nya simkortet kommit!

Nu är det snart beck på g!
Trevlig vecka till er alla! 

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0