If Elfsborg

Gud vad ledsen jag blir.
När suget från förra dippen som inträffade vid nyår, äntligen började släppa så kommer nästa kalldusch.
Nu är jag inte sugen alls, känns inte som om att jag kommer komma över dippen som idag kom, lika snabbt!

Jag ser verkligen ingen mening i att låna en spelare för pengar man inte själv har utan som utomstående Fianisinärer går in med. Hel idiotiskt!

Jag ser verkligen inte meningen i att ta hit en spelare som Bara ska göra sitt jobb och som Inte för 1 öre har något som helst hjärta för klubben.

Jag ser verkligen ingen meningen i att ta hit en spelare som hellre vill spela i motståndare klubben AIK istället för

Jag ser ingen meningen i att ta hit en spelare som knappt själv visste att han skulle hit och kom bara för att slippa
Nöta bänken.

Jag ser verkligen inte någon mening i att ta hit en som ska spela på dessa förutsättningar och då peta spelare med hjärta, svenska talanger och känsla för klubben som verkligen vill spela för if elfsborg. Till på köpet är dessa spelare inte ens hälften så dyra i drift som den där bangura!

Jag är helt enkelt sur och missnöjd med if elfsborgs såkallad " stjärn"värvning mister bangura, och jag har helt tappat suget för fotboll just nu!

Tur att de finns viktigare saker i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0