Torsdag

Så ska man lägga en ny torsdag till handlingarna. Den läggs inte till handlingarna som en av de bästa...
Jag känner mig ut form.
Eller min omgivning känns ur form.
Idag krångla skolan.
Sen krångla allt annat.
Ibland önskar jag att folk kunde förstå och se, utan att man behövde sätta ord på det!
Ibland känner man glädje, att man tillför något. Men allt oftare känns man som en allt mer oviktig person som ska avlasta när andra brister..

Till sist, skönt med helg!
Om det vill sig väl, kanske vänds ner till upp!
Om inte, snart ett inlägg till.
Och till sist, jag ska aldrig skaffa Facebook! Det är bara till för människor som inte kan umgås socialt eller som är äckligt nyfikna på folk och "låtsas vänner"!

Over ans out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0