Ge aldrig upp!

Jag ger aldrig upp!
De går trögt, vill inte påstå att de är bra spel.
Men det hjälper inte att deppa samman, ge upp och/ eller klaga!
Idag och alltför ofta är folk i min närhet & på läktaren så kritiska.
Och när de går dåligt då behövs inte kritiken utan stödet, men det är de inte många som förstår!
Inte ens när de går bra, är det bra nog!
Den dagen, i år, nästa eller om 5 eller 10 år som vi lyckas vinna guldet, då vill jag med gott samvete kunna säga att jag bidrog hela vägen, jag gav inte upp, jag klagade inte, och jag var inte ständigt kritisk, minut efter minut, match efter match!

Så med det sanna gul svarta hjärta jag har, kommer jag aldrig ge upp! Jag är och tänker vara en supporter av äkta slag, i med & motgång!

Vi är alla trots allt bara människor, ibland har vi dåliga dagar på jobbet, ibland bra.

I glädje & i sorg <3 IF Elfsborg


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så bra och klok!! :)

2012-09-24 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0