Min bok

Åh, vad man kan längta!
Längta efter att få krypa ner i sängen och fälla en tår...
Min bok är gripande, ärlig,kall, varm, eftertänksam och fin!
En ung kvinnas sista ord, en norsk tjej som bloggade under sin kamp mot cancern, cellcancer kallar jag den. Hon förlorade kampen, och hennes sista önskan var att bloggen skulle släppas som en bok!

Boken påminner mig om vad som är viktigt i livet, att försöka tänka efter på vad jag klagar över och hur jag är som människa! Det är bra att ibland bli påmind...För en del låter det töntigt, men det är mig det verkligen berör.

Så nu blir det att borsta tanden och krypa ner och lära mig av unge regines kamp!

Men till sist, jag njuter av för åtminstone en vecka åter igen får vara i topp! Det är där vi hör hemma, vi längtar efter att pokalen ska hem till arenan igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0